Asiakaskysely

Hubblen asiakas­tyytyväisyys­kyselyn tulokset

Eveliina Salonen
4.12.2023

Hubblelaisille on tärkeää tarjota asiakkailleen parasta mahdollista palvelua. Viimeisimmän palautekyselymme tulokset ovat saaneet meidät hyvälle mielelle, joten kasattiin yhteenveto tuloksista muidenkin luettavaksi.

NPS-lukemamme, eli suositteluindeksi kipuaa ylpeästi 90:een. Tämä osoittaa, että olemme onnistuneet luomaan vahvat asiakassuhteet. Valtaosa asiakaskunnastamme ei ole vain tyytyväisiä, vaan myös valmiita suosittelemaan meitä muillekin.

Asiakaspalveluiden reagointinopeutemme keskiarvotulos on 3,71 ja asiakaspalvelun ammattitaidon keskiarvotulos on 3,81. Molemmat mitattiin asteikolla 1-4. Vaikka olemmekin tyytyväisiä saatuun tulokseen, kannustaa se meitä toimimaan vieläkin paremmin. Haluamme varmistaa, että jokainen asiakas saa vastauksen kysymykseensä nopeasti ja ammattitaidolla. Kun apua ongelmaan saa pian, on asiakkaankin työskentely sujuvaa.

Asiakkaidemme palaute on meille kullanarvoista. Haluamme kiittää kaikkia, jotka käyttivät aikaansa palautekyselyyn vastaamiseen. Teidän panoksenne auttavat meitä kehittymään ja ottamaan oikeansuuntaisia askeleita eteenpäin.

Muistetaan antaa palautetta aina, kun siihen on vähänkään aihetta!

Mitä teimme

asiakas
asiakastyytyväisyys
NPS
palautekysely

Haluatko keskustella?

Kerron mielelläni lisää tekemistämme ratkaisuista tai pohditaan yhdessä miten voisimme kehittää sinun liiketoimintaasi. Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Ota yhteyttä!
Jani Nurmi
Toimitusjohtaja

Tuotannonohjausjärjestelmästä saatavan datan merkitys liiketoiminnan kehityksessä

5.6.2024

Silma.io nopeutti ja selkeytti Pamarkin tilausten käsittelyä

6.11.2023

Näin hyödynnät uusinta tekoälytyökalua yrityksessäsi

18.9.2023