Silma.io nopeutti ja selkeytti Pamarkin tilausten käsittelyä

Eveliina Salonen
6.11.2023
Me Hubblella kehitimme silma.io palvelun, joka lukee automaattisesti tilauksen tiedot sähköpostin PDF-liitetiedostosta ja siirtää ne kohdejärjestelmään. Palvelun avulla nopeutetaan tilauskäsittelyä ja vähennetään manuaalisesti tehtävää käsin näpyttelyä asiakastyytyväisyydestä tinkimättä.

Pamarkin tuotetilaukset tulevat monista eri kanavista, joista suurin osa on jo saatu automatisoitua, mutta sähköpostin liitetiedostoina tulevat PDF-tilaukset jouduttiin käsittelemään manuaalisesti. Näihin manuaalisesti käsiteltäviin tilauksiin lähdimme hakemaan ratkaisua silma.io ohjelmistosta. Silma.io lukee ja tallentaa tilauksen tiedot sähköpostin PDF-liitetiedostosta, jolloin manuaalinen käsittely vähenee ja työaikaa säästyy.

Kun saamme tilaukset luettua silma.io:n kautta, se nopeuttaa työskentelyämme huomattavasti, kertoo Pamarkin asiakaspalvelupäällikkö Henna Heikkinen.

Aiemmin Pamark oli kokeillut täysin automaattista tilauksen käsittelyohjelmistoa, mutta PDF-tilauksissa olevien puutteiden vuoksi täysautomaatio ei ollut toimiva ratkaisu. Silma.io:n kautta luettua tietoa pystyy vielä muokkaamaan ja   lisäämään, jolloin saamme kaiken tarvittavan tiedon tilaukselle, eikä sitä tarvitse enää erikseen käsitellä ERP-järjestelmässä.

Tiedämme, että emme voi antaa automaation lukea kaikkea tietoa PDF-tilauksista. Siksi tietojen muokkausmahdollisuus on tärkeä ominaisuus silma.io:ssa, kertoo Pamarkin kehityspäällikkö Marko Kellolampi.

Asiakaspalvelu ja järjestelmän helppokäyttöisyys silma.io:n vahvuuksina

Käyttöönotto sujui odotusten mukaan ja otimme silma.io:n käyttöön kesäkuussa 2023, ja käyttö on sen jälkeen sujunut hyvin. Järjestelmä on yksinkertainen käyttää ja käyttäjätyytyväisyys on ollut hyvä, Heikkinen kertoo.

Viestintä Hubblen ja Pamarkin välillä on vaivatonta. Hubblen vahvuutena onkin sujuva asiakaspalvelu.

Hubblen reagointikyky kysymyksiin ja ongelmiin on poikkeuksellisen nopeaa. Järjestelmän käyttöön ei tule katkoja, kun Hubble ratkaisee ongelmat ripeästi, kertoo Heikkinen.

Olemme todella tyytyväisiä siihen, mitä silma.io on meille tuonut, Heikkinen summaa.

Pamark Group Oy

  • Suomalainen konserni
  • Tällä hetkellä yrityksellä yli 70 työntekijää
  • Tuotevalikoima koostuu terveydenhuollon, horecan, puhtauden ja toimistotarvikkeiden segmenteistä, sisältäen noin 12 000 eri tuotenimikettä
  • Asiakaskuntaan kuuluu julkisen sekä yksityisen sektorin asiakkaista

Mitä teimme

asiakas
silma.io
tilaustenkäsittely

Haluatko keskustella?

Kerron mielelläni lisää tekemistämme ratkaisuista tai pohditaan yhdessä miten voisimme kehittää sinun liiketoimintaasi. Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Ota yhteyttä!
Jani Nurmi
Toimitusjohtaja

Tuotannonohjausjärjestelmästä saatavan datan merkitys liiketoiminnan kehityksessä

5.6.2024

Hubblen asiakas­tyytyväisyys­kyselyn tulokset

4.12.2023

Näin hyödynnät uusinta tekoälytyökalua yrityksessäsi

18.9.2023